tisdag 14 augusti 2012

A new beginning A new chapter of you life

Idag började skolan igen, vi hade bara ett "kort" info tillfälle sen fick gå hem så inget mer speciellt med det. Jag sitter nu och lyssnar på lite musik och kollar igenom alla bilder jag tagit denna sommar, kan säga att de är massvis! Jag har inte än bestämt mej hur jag skall publicera dem så ni får vänta ett tag till ännu.
 Igår efter att jag vaknade gjorde jag mej klar för att åka in till stan i Åbo, hade bestämt träff med några av mina bästa vänner. Vi shoppade lite skolgrejer och så var vi på kaffe, ett riktigt lyckat sätt att fira sista sommarlovs dagen. Så nu eftersom det firades igår och första skoldagen är över kan man tyvärr men sant säga att sommarlovet nu är officiellt slut! Jag vet inte om det alltid känns så här men på något sätt har sommarlovet gått hemskt snabbt, kanske de beror på det dåliga vädret vi har haft här i södra Finland... Men när jag tänker bakåt har jag hunnit med en hel del mer än jag oftast brukar hinna med så slutligen måste jag nog säga att det har varit ett mycket lyckat sommarlov i år!!
Nu skall jag kolla lite kläder på nätet och sen skall mitt rum stor städas, slänger säkert in nån bild eller nått ikväll ännu.

Jag idag
Shorts: Carlings
Topp: h&m
Sol brillor: Forever 21
Armband: Accesorize
Halsband: Primark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar