fredag 17 augusti 2012

Family is not an important thing, it's everything

Hej eller God kväll helt hur ni föredrar! Lovade berätta om gårdags kvällen men är så otroligt trött att det får bli till en annan gång. Har suttit med familjen; ätit blinin och pratat om allt mellan himmel och jord. Jag verkligen gillar sådana här kvällar, det är så "lugnt" och man kan vara helt sej själv. Detta fortsätter över hela veckoslutet eftersom jag åker ut till sommarstugan imorgon. Alla mina vänner har stuckit till en festival i huvudstaden så jag kommer inte på ett bättre sätt att fira veckoslutet än att bara slappna av och njut av livet i skärgården!
Tänkte pryda upp inlägget med lite bilder från senaste besöket till stugan. (blir mest matbilder kan jag varna er eftersom det brukar vara det ända jag orkar plocka fram kameran för)


Vi startar redan tidigt på morgonen men får se om jag skulle möjligen orkar slänga in nått smått här före det. Men ifall inte så är jag tillbaka senast på måndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar