torsdag 30 augusti 2012

Go kväll!

Har just läst godnatt saga till de allra sötaste små barnen som finns (förutom de andra syskonbarnen förstås)  Ganska stor del av dagen har spenderats med dem fast jag har hunnit med lite allt möjligt, håller på med ett fotograferings projekt till vårt nya hem så mesta dels av tiden har ägnas åt det. Det är så roligt, skulle kunna hålla på med det hela dagen och natten... men nångång måste man ju sluta. Dessutom orkade inte mina söta modeller hålla på så länge, de ville bara leka men jätte duktiga var de för det! Kommer nog publicera bilder hit lite senare!
Nu tror jag att jag skall ta och kolla en film före jag går och lägger mej här hemma hos min syster.
 Några bra filmtips får man gärna komma med om man har nått på lager.  Har kollar otroligt många filmer den här veckan redan och fler skall det bli över veckoslutet!

Tror denna film stor "next in line" 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar