lördag 1 september 2012

Är hösten faktiskt här redan?

Jag har sådan lust att shoppa, köpa massa med nya kläder och skor. Skulle villa förstora min garderob och fylla den med allt nytt, men men pengar sidan säger lite emot dock. Har suttit och surfat runt på massa med olika online butiker, de är så kul men och så deprimerande då jag inte beställer nånting. Plockade ihop ett collage åt er på en favorit outfit. Skulle så otroligt mycket villa ha skorna, tror jag kommer beställa ett par åt mej nu till hösten.


Tror jag välkomnade hösten idag, kan inte ha varit mer höstigt väder idag. Regnigt och grått, så otroligt tråkigt! Man orkar inte göra nånting, de är så deprimerande. Hoppas den regniga hösten går snabbt över och den vackra färggranna hösten kommer fram. Jag nästan älskar hösten då träden börjar ändra färg och allt är orange och rött, så vackert!
  Har inte mycket att berätta om min dag idag så tänkte lämna bort det... Imorgon kan jag skriva lite mer om hela veckoslutet sedan. Nu skall jag ta en lång och varm dusch fören jag slänger mej i soffan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar