torsdag 20 september 2012

"För jag är lyckligare nu"

Fick tyvärr inte inbjudnings korten klara idag ännu så ni får se dem imorgon. Har gjort mer än mycket idag, jag städade mitt rum och rensade kläder, nu känns min garderob naken och tyvärr har jag för tillfället inte råd att klä på den. Så ledsamt som det låter är det faktiskt.
Har just kommit från bastun och skall hitta mej själv framför tvn om ett tag, tänkte bara slänga in nått snabbt hit till er, fast mycket har jag inte att komma med tyvärr!


Skulle så mycket villa dra ut och fotografera, hitta inspiration av vad som helst. Hitta något magiskt ställe ute i ingenstans. Har ett tag nu haft så mycket motivation men har inte funnit tid till att göra nånting åt saken, vilket är ganska synd. Har ledigt imorgon så skall försöka hitta tid till att dra ut till någon åker eller nått annat kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar