tisdag 18 september 2012

God morgon

Har just ätit frukost och mår ganska bra faktiskt. Börjar först halv 12 idag så passar på att njuta av en slapp morgon för en gångs skull. Har inte haft kameran med mej vet inte när senast så tyvärr har jag inget "eget" att bjuda på. Kanske om jag orkar så tar jag en sväng idag efter skolan och fotograferar lite, beror på om jag hinner.
Den här veckan har jag inte så mycket planerat, har mer saker som jag måste tänka på än sådant jag fysiskt måste göra. Vet inte om jag tycket att det är tyngre eller lättare så, kanske tyngre eftersom jag blir så otroligt stressad av beslutsångesten. Nå måste försöka uppmuntra mej med att vi får lägenheten redan nästa vecka!! Nästa steg i livet på börjas? Eller vad tycker ni?

Lite inspo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar