onsdag 19 september 2012

Mindre än hälften kvar

Nu är det bara torsdag och fredag kvar för det blir ledigt igen, skönt säger jag! Egentligen är det bara morgondagen kvar eftersom vi har "dagsverke" på fredag, en slags välgörenhets dag.
           Idag har jag hunnit åka in till stan med min mamma och hälsat på min mormor som för ett tag sedan varit på en operation, så det var kul att se att hon mådde bra och att allt gått som det skulle. Har också hunnit planera min pappas 60 år kalas inbjudnings kort klart, visar kanske resultatet imorgon om jag hinner. Mot kvällen tog jag mej hem till min älskling, vi har kollar på en film och myst i soffan   Just när filmen tog slut kom hans brorsor hem, jag hjäpte dem med deras läxor och gjorde kvällsmål åt alla oss, ganska snäll flickvän min älskling har. Hade ingen lust att gå hem sedan mer så bestämde mej för att sova här i natt, är ganska trött redan så skall passa på att gå och lägga mej i tid ikväll!

Bjuder på en oredigerad bild jag tagit för ett tag sedan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar