torsdag 6 september 2012

Stum?

Har just kommit hem från skolan, hade knappt någon röst idag. Tur att jag bara hade några lektioner så att jag inte behövde prata så mycket. Har inte uppdaterat nått här på ett tag men har faktiskt inte orkat sitta vid datorn. Dessutom har jag inte gjort nånting speciellt... Varit på ett barnkalas och hjälpt till, legat hemma i snuva och legat hos gulle och snorat ihjäl mej. Väldigt mysigt, rekommenderar att ligga i egen säng då du har hög feber och sjukt överallt!
 Ja, var faktiskt igår och hälsade på mina käraste vänner från katedral skolan. Det var kul att se er igen de blir alltid så långa tider emellan, älskar er
Idag har jag inte tänkt göra någonting, vill vila mej så jag är frisk inför veckoslutet. Har ingen lust att ligga hemma hela lediga tiden heller. Har dock inga planer för veckoslutet ännu så får se vad jag hittar på, nått kul kanske?

Mitt kamera kort har gått sönder så har tyvärr inga egna bilder att bjuda på. Bjuder istället på vad som står next på min shopping lista (och nä Heidi jag är fortfarande inte en shopaholic, hihi)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar