lördag 11 augusti 2012

Hej och varmt välkomna!

Mitt namn är Lisa och det är om mitt liv som ni kommer att få läsa i den här bloggen. Jag kommer att skriva om min vardag, om inredning, mina åsikter om olika saker och främst av allt kommer jag att lägga upp bilder. Jag fotograferar med en Canon Eos 400D men har inte hållit på så länge ännu så ni får inte ha för höga förväntningar!
Mitt liv snurrar just nu runt familjen, mitt livs kärlek och skolan... Jag är en ganska "busy women" om man kan säga så. Om jag inte går i skolan jobbar jag eller har annat viktigt att göra, men det betyder dock inte att jag inte hinner spendera tid med nära och kära!! Jag har en ganska stor familj och vi är hemskt nära varandra och med dem spenderar jag stor del av min fritid med! Ansikten kommer ni få se senare så kolla in här nu och då eller varför inte följ mej via bloglovin!

Kramar. Lisa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar