lördag 25 augusti 2012

Stepmom

Idag blev det ingen "photoshoot" tyvärr, fastän jag hade väntat på det hela veckan. Men eftersom vädret var så dystert, mycket moln och ingen sol så bestämde vi oss för att kolla en film istället. Det slutade med "Mamma Mia", har kollat den otaliga gånger men den är lika bra varje gång man ser den. På kvällen orkade jag inte göra nånting alls så jag har bara slappat och kollat två filmer från tv:n, den ena tänkte jag faktiskt rekommendera till er alla läsaren.


En lite äldre film med en otroligt betydelsefull berättelse, man inser hur mycket en förälder egentligen betyder år en. Hur man värdesätter andra och hur hemsk döden egentligen är. Tänker inte börja förklara hela filmen åt er för det kan ni göra själva här, men jag tänkte lägga upp trailern för er. MEN låter inte bli lurade av trailern, filmen är inte lika humoristisk som trailern är för att det är egentlige en drama film men med lite komedi inblandat, inte lika mycket som i trailern.


Rekommenderar den varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar