söndag 19 augusti 2012

Home sweet home?

Hemma efter en skön dag på stugan igår, vi åkte hem mycket tidigare än tänkt men eftersom det ösregnade hela morgonen fanns det inte så mycket att göra där. Hela bil resan hem kollade jag på foton från mina kusiners resa och vilken rese feber jag fick! Skulle kunna resa jorden runt nu direkt!
Har ungefär 21 länder på min rese lista för tillfälle och mer ryms det kan jag säga. Finns så många ställen som jag skulle vilja besöka, och så finns de ju såklart ett par måsten också före man dör som t.ex Singapore, Japan, Nya zeeland och Australien! Men nu just skulle vad som nästan vad som helst passa för mej, bara det är varmt och inte i Norden!!


Håller inte ni med om att efter att man ser sådana här bilder skulle man bara villa drömma sej bort och leva där för ett tag?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar